School

Idag började jag skolan. Skjutsen både dit och hem gjorde allt lite mindre nervöst.
Första riktiga lektionen blir på onsdag; två timmar Engelska B.
Ser fram emot att få dra igång på allvar, det känns verkligen som att det är dags.
Är lite orolig för att det ska ta lång tid att komma in i skol-andan igen, koncentrationen är inte direkt på topp just nu.
Men jag får göra så gott jag kan och hoppas att det räcker. Skolan har trots allt aldrig varit något större problem för mig innan.

Sitter och kollar på höstkläder och skor. Hittade dessa ap-snygga stövlarna från Laura Biagiotti för 2100:-
Kolla in de snygga spännena och pälskanten högst upp på skaftet.
Lagom höjd på klacken också.
Tyvärr så finns det inte en chans att min studentkassa tillåter ett sådant pris.
Men oj, vad snygga dom hade varit på mina fötter i höst!



Får väl nöja mig med dom här kanske, 399:- på Ellos. Betydligt bekvämare och användbara antagligen, och ganska så fint med kilklack. Och håller säkert fossingarna varma i det ruggiga höstvädret också!
Men dom är ändå inga Laura Biagiottis, inte ens i närheten.. suck..



Nu ska jag käka knäckebröd med ost, och dricka varma koppen.
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0