Homeland

Hejsanhoppsan.
Jag har haft en fantastisk vecka i Stockholm med alla mina favoriter där uppe.
Vissa stunder kan jag inte förstå varför jag nånsin flyttade tillbaka till Skåne igen.

Men jag vet ju egentligen varför.
Skåne är Hemma. Stockholm kändes aldrig som hemma för mig.
Men har fortfarande en stor plats i mitt hjärta.

Super kul är det iallafall när man åker upp och hälsar på!

Snart är det jul, det blir storjul i år, alla kommer vara samlade i huset i Glumslöv.
Så himla bäst.
Saknar min pappa jätte mycket dock. Så himlajävlajätte mycket.
Kan inte förstå att det redan gått ett år i mitt liv utan honom.

Det finns också andra saker som stör min julstämning.
Mest ser jag faktiskt bara framemot att det ska bli ett nytt år.
Ett nytt, rent, ofördärvat år fullt med nya möjligheter.
Det blir säkert kanon!

Nu ska jag gå och handla fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0