Down

 

Nästa gång blir på riktigt.
Nästa gång ska jag få lika mycket som jag ger.
För varje vänligt ord jag ger,
så ska jag få ett tillbaka.
Mina tårar ska torkas.
Mina leenden ska uppmuntras.
Min personlighet ska hyllas.
Mitt förflutna ska respekteras.
Jag ska beundras över min styrka,
inte nedvärderas för min svaghet.
Nästa gång ska jag bli förstådd,
och vara värd att kämpa för.


Men jag ville ju bara så jävla mycket att det inte skulle bli fler gånger.
Varför kunde det inte bara få vara denna gången?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan det aldrig bara fungera?

2009-07-29 @ 12:46:49
Postat av: Anonym

Varför kan det aldrig bara fungera?

2009-07-29 @ 12:47:52
Postat av: emms

Finns här för dig gumms, för jag tycker iaf att DU är bäst!

2009-08-06 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0