Little darlin'

Först vill jag bara säga att om någon givmild person råkar ramla förbi min blogg, så får du/ni gärna köpa den här lilla raringen till mig:



Så fin och det fullkomligt skriker Emely om den. Men, en annan gång kanske.

Kusinens student i Örebro förra helgen var superlyckat, och snart är det helg igen.
Känner mig sugen på utgång, klänning, klackar, drinkar och dansande.
Håller tummarna för att det är mer än jag som känner likadant.

Nu ska jag ta på mig världens skönaste Nike-joggingskor och promenera upp till min Malin.
På var sitt håll kanske allt kan verka hopplöst, men tillsammans är vi bäst Mallan.





Idag när jag var ute och drack kaffe och tog en cigg så kom den där koltrasten igen.
Jag tror ju egentligen inte på sånt där. Men nånstans känns det bra. Du ser mig.
Jag saknar dig Pappsen. <3

Kommentarer
Postat av: Storebror Micke

Va fasiken!! Jag visste inte att du hade en blogg. Jag läste dina tidagare poster och plötsligt såg jag ingenting längre och mina kinder blev våta. Genast var man där igen och upplevde smärtan. Fan vad du skriver bra. Du vet vad jag har sagt och jag väntar.....



Det var riktigt "najs" i Kumla, snart syns vi igen när alla tre brorsorna kommer ner :-)



Älskar dig gumman.......alltid!!

2009-06-10 @ 22:36:37
Postat av: emma =)

Loove u min gumms. you & I! <3

Ville bara säga det!

2009-06-30 @ 22:07:58
URL: http://emmatalang.blogg.se/
Postat av: malin

http://www.youtube.com/watch?v=jK8rZSzxS3M&feature=related



jag ryser i hela kroppen när jag hör denna låt.

2010-02-10 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0