Vaccin

Emely har huvudvärk och måste plugga. Ingen bra kombo alls. Inte ens powernap och vaniljglass hjälpte. Så jag får väl bita i det sura äpplet då - ge mig på företagseknomin med huvudvärk. Ajaj, jag har en känsla av att detta kommer gå sådär.

Hoppas verkligen att jag är inne på de sísta timmarna med biverkningar från vaccinet nu. 1½ dygn sen jag tog det ju. Men SÅ värt att veta att man slipper influensan och jag behöver inte oroa mig över att behöva ställa in thailand-resan p.g.a den heller.

För 2 mars åker jag och Baby B till patong, och bara njuter i två veckor. B:s fina familj ska också med, och har jag tur så ska även min käre bror R ner och hälsa på tjejen sin samtidigt. Åh, kommer bli så lyckat.
Och tiden kommer rinna iväg, med jul, nyår, ny termin i skolan..och sen vips! så var det mars!

Och imorrn fyller fina Idus år! Tjugotre stora år! Det är minsann inte illa.

Nu ska jag äta en clementin, gosa ner mig i soffan och invänta Greys Anatomy. 

Adios!





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0